flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Рішення по справі №200/10461/20-а

15 листопада 2020, 18:49

завантажити

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

« 15 » листопада 2020  року                                                                  справа  №  200/10461/20-а

Приміщення суду за адресою: 84122, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Добровольського, 1

  

Донецький окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Давиденко Т.В.,

суддів Голошивця І.О., Куденкова К.О.

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративний позов Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ»

до відповідача Покровської районної територіальної виборчої комісії Донецької області

треті особи:

  1. Донецька обласна організація політичної партії «СЛУГА НАРОДУ»;
  2. Донецька регіональна організація політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ»;
  3. Регіональна організація політичної партії «ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК» в Донецькій області;
  4. Донецька територіальна організація політичної партії «ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ»;
  5. Донецька регіональна обласна партійна організацію політичної партії «ПОРЯДОК».

про визнання протиправним та скасування протоколу, визнання протиправним та скасування постанови, зобов’язання вчинити певні дії, -

 

ВСТАНОВИВ:

 

Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» звернулась до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Покровської районної територіальної виборчої комісії Донецької області про визнання протиправним та скасування Протоколу Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі» від 04.11.2020 року, визнання протиправною та скасування Постанови Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради» від 04.11.2020 року № 49, зобов’язання Покровську районну територіальну виборчу комісію встановити результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі у відповідності статей 256 – 260 Виборчого кодексу України шляхом складання нового Протоколу про результати виборів з позначкою “Уточнений” та складання нової Постанови про результати виборів депутатів Покровської районної ради, в яких встановити, що:

- Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» отримала 5 депутатських мандатів;

- від  Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» обрано наступний депутатський склад: Требушкіна Вікторія Миколаївна, Шаповалова Валентина Володимирівна, Юрченко Йосип Іванович, Дрозд Катерина Миколаївна, Жук Алевтина В’ячеславівна (з урахуванням уточнень від 15.11.2020 року).

Доводи позовної заяви обґрунтовує тим, що, відповідач, як вважає позивач,  приймаючи протокол про результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області, діяв з перевищенням повноважень та не у спосіб, визначений чинним законодавством з питань виборчого процесу.

Зазначає, що протокол про результати виборів депутатів має суттєві помилки, що призвели до невірного розподілу депутатських мандатів на відповідному багатомандатному окрузі.

Враховуючи викладене, просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

У роз’ясненнях на позовну заяву відповідач зазначив, що у п. 14 Протоколу при визначенні відсотка кількості виборців сталася технічна помилка, яка не впливає на кінцевий результат.

Вважає, що п. 19 Протоколу носить інформаційні дані та не впливає на розподіл мандатів.

Вказує, що Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» не отримала 1 депутатський мандат.

Зазначає, що з урахуванням уточнень визначив обраними таких кандидатів у депутати від Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ»: Требушкіна Вікторія Миколаївна, Шаповалова Валентина Володимирівна, Юрченко Йосип Іванович, Дрозд Катерина Миколаївна, Жук Алевтина В’ячеславівнва.

Ухвалою від 15.11.2020 року до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору залучені Донецька обласна організація політичної партії «СЛУГА НАРОДУ», Донецька регіональна організація політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ», Регіональна організація політичної партії «ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК», Донецька територіальна організація політичної партії «ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ», Донецька регіональна обласна партійна організацію політичної партії «ПОРЯДОК».

Представники позивача та відповідача надали заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження. 

Відповідно до ч. 9 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Згідно ч. 4 ст. 243 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Відповідно до ч. 5 ст. 250 Кодексу адміністративного судочинства України датою ухвалення судового рішення є дата його проголошення (незалежно від того, яке рішення проголошено - повне чи скорочене). Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Враховуючи наведене, суд розглядає позовну заяву в порядку письмового провадження на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, доводи позовної заяви, роз’яснень, суд з'ясував наступні обставини справи.

Відповідно до п. 1 Постанови Верховної Ради України від 15.07.2020 року №  795-ІХ “Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році” призначені чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських селищних та міських голів (крім визначених у п.2 та 3 цієї постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року.

Позивач – Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ», ЄДРПОУ 36443774, юридична адреса: 85700, Донецька обл., Волноваський р-н, м. Волноваха, вул. Центральна, 51/1, є учасником  виборчого процесу на чергових місцевих виборах у 2020 році депутатів місцевих рад, сільських селищних, міських голів в Покровському районі Донецької області.

Відповідач – Покровська міська територіальна виборча комісія Покровського району Донецької області, ЄДРПОУ 43763260, юридична адреса: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Центральна, 121, утворена відповідно до постанови Центральної виборчої комісії від 10.08.2020 року № 172 «Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій».

Постановою Покровської районної територіальної виборчої комісії Донецької області «Про реєстрацію кандидатів у депутати Покровської районної ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року» від 27.09.2020 року № 14 прийняте рішення про реєстрацію кандидатів у депутати Покровської районної ради, включених до єдиного та територіальних виборчих списків Донецької обласної організації політичної партії “ЗА МАЙБУТНЄ”, на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року,  сформовані територіальні виборчі списки кандидатів у депутати Покровської районної ради Покровського району Донецької області висунутих Донецькою обласною організацією політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» у територіальних виборчих округах № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6 та територіальний виборчий список кандидатів у депутати Покровської районної ради Покровського району Донецької області висунутих Донецькою обласною організацією політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» в єдиному багатомандатному окрузі.

За результатами місцевих виборів 25 жовтня 2020 року Покровська районна територіальна виборча комісія Донецької області склала протокол «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі».

За данними вказаного протоколу:

П.1 -  кількість виборчих білютенів, виготовлених на замовлення територіальної виборчої комісії – 241460;

П.2 – кількість виборчих білютенів, одержаних дільничними виборчими комісіями, - 240870;

П.3 – кількість невикористаних виборчих білютенів, погашених дільничними виборчими комісіями, - 165106;

П.4 – кількість виборців, включених до списків виборців на виборчих дільницях, - 234535;

П.5 – кількість виборців, які отримали виборчі білютені, - 75764;

П.6 – кількість виборчих білютенів, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях – 3;

П.7 – кількість виборців, які взяли участь у голосуванні – 75761;

П.8 – кількість виборчих білютенів, визнаних недійсними – 5429;

П.9 – кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії у кожному територіальному виборчому окрузі - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ»: округ 1 – 141, округ 2 – 748, округ 3 – 813, округ 4 – 177, округ 5 – 1351, округ 6 - 1850;

П.10 - кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний виборчий список кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, не підтримавши конкретного кандидата з цього списку, у кожному територіальному виборчому окрузі - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ»: округ 1 – 99, округ 2 – 392, округ 3 – 386, округ 4 – 87, округ 5 – 692, округ 6 - 723;

П.11 – кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата в депутати, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, у кожному територіальному виборчому окрузі;

П. 12 – сумарна кількість голосів виборців, які підтримали всі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії в усіх територіальних виборчих округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – 5080;

П. 13 – загальна кількість голосів виборців, які підтримали всі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх місцевих організацій політичних партій, в усіх територіальних виборчих округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу – 70332;

П.14 - відсоток сумарної кількості голосів виборців, які підтримали всі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, в усіх територіальних виборчих округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (пункт 12) у відношенні до загальної кількості голосів виборців, які підтримали всі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх місцевих організацій політичних партій в усіх територіальних виборчих округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (пункт 13) - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – сім цілих двадцять два сотих - 7, 20;

П.15 - місцеві організації політичних партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів на підтримку територіальних виборчих списків яких у межах єдиного багатомандатного округу подано 5 і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх місцевих організацій політичних партій, у межах єдиного багатомандатного виборчого округу - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – 5080, сім цілих цілих двадцять два сотих – 7, 22;

П.16 - загальна кількість голосів виборців, поданих на підтримку всіх територіальних виборчих списків місцевих організацій політичних партій, які мають право па участь у розподілі депутатських мандатів, у межах єдиного багатомандатного виборчого округу – 65064;

П.17 - кількість голосів виборців, необхідних для отримання одного депутатського мандата (виборча квота) – 1355;

П.18 - кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до кожного територіального виборчого списку кожної місцевої організації політичної партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів, визначена відповідно до частини другої статті 258 Кодексу - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ»: округ 1 – 0,10, округ 2 – 0,56, округ 3 – 0,6, округ 4 – 0,13, округ 5 – 0,99, округ 6 – 1,36;

П.19 - сумарна кількість депутатських мандатів, розподілених у кожному територіальному виборчому окрузі, визначена відповідно до частини четвертої статті 258 Кодексу - округ 1 – 1,84, округ 2 – 13,80, округ 3 – 7,85, округ 4 – 4,79, округ 5 – 7,72, округ 6 – 11,96;

П.20 - кількість невикористаних голосів виборців, поданих у кожному територіальному виборчому окрузі на підтримку виборчого списку кожної місцевої організації політичної партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мапдатів, визначена відповідно до частини третьої статті 258 Кодексу - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ»: округ 1 – 5,5, округ 2 – 596,2, округ 3 – 0, округ 4 – 0,85, округ 5 – 9,55, округ 6 – 7,2;

П.21 - територіальні виборчі списки кандидатів від кожної місцевої організації політичної партії у кожному територіальному виборчому окрузі з порядком кандидатів у депутати, встановленим відповідно до частини другої статті 259 Кодексу - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – Іванніков М.М., Пахомов С.А., Жук А.В.;

П.22 - депутатами в територіальних виборчих округах обрано;

П.23 – кількість мандатів, які підлягають розподілу в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, визначена відповідно до частини першої статті 260 Кодексу – 4;

П.24 – загальна кількість невикористаних голосів виборців, поданих у єдиному багатомандатному виборчому окрузі на підтримку єдиного виборчого списку від кожної місцевої організації політичної партії, яка бере участь у розподілі мандатів, визначена відповідно до частини другої статті 260 Кодексу - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – 1015;

П.25 – кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до єдиного виборчого списку від кожної місцевої організації політичної партії, яка бере участь у розподілі мандатів - Донецька обласна організація політичної партії “ЗА МАЙБУТНЄ” – кількість депутатських мандатів, які гарантовано отримує місцева організація політичної партії – 1, кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, яка бере участь у розподілі депутатських мандатів – 1;

П.26 - депутатами в единому багатомандатному виборчому окрузі за єдиними виборчими списками місцевих організацій політичних партій обрано - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – Требушкіна В.М., Шаповалова В.В., Юрченко Й.І., Жук А.В. (а.с.95-114).

Як встановлено судом та підтверджено матеріалами справи, 04.11.2020 року Покровською районною територіальною виборчою комісією прийнята Постанова «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради» № 49, в якій комісія постановила оприлюднити результати виборів депутатів обраних до Покровської районної ради Донецької області на Перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.

Між сторонами немає розбіжностей щодо обставин справи, встановлених судом, в позовній заяві позивач просить задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Проаналізувавши встановлені обставини справи та норми законодавства України, яке регулює спірні правовідносини, суд вважає позовну заяву такою, що підлягає частковому задоволенню, з наступних підстав.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень.

Згідно ч. 1 ст. 273 Кодексу адміністративного судочинства України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб’єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб’єкти ініціювання референдуму.

Відповідно до ч.1 ст. 22 Виборчого кодексу України суб’єктом виборчого процесу відповідних виборів є:

1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах;

2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів;

3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах;

4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом;

5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб’єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

Тобто, сторони у справі – суб’єкти виборчого процесу, які Конституцією України та виборчим законодавством України наділені правами та обов’язками стосовно організації та проведення виборів.

Гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів відповідно до Конституції України визначає Виборчий Кодекс України.

Згідно ч. 1 ст. 3 Виборчого кодексу України відповідно до Конституції України в Україні проводяться такі типи виборів:

1) вибори Президента України;

2) вибори народних депутатів України;

3) місцеві вибори:

а) вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим;

б) вибори депутатів сільської, селищної, міської ради;

в) вибори сільського, селищного, міського голови;

г) вибори депутатів районної ради;

ґ) вибори депутатів обласної ради;

д) вибори депутатів районної у місті ради (у містах, де утворені районні у місті ради).

Відповідно до ст. 20 Виборчого кодексу України виборчий процес -  це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб’єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов’язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним.

Згідно ч. 8 ст. 195 Виборчого кодексу України Центральна виборча комісія шляхом прийняття відповідного рішення оголошує про початок виборчого процесу чергових місцевих виборів, перших виборів депутатів місцевої ради, сільського, селищного, міського голови, додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад, а територіальна виборча комісія - про початок виборчого процесу позачергових, повторних, проміжних місцевих виборів на своєму засіданні, про що зазначається у протоколі засідання комісії.

Відповідно до ч. 1 ст. 33 Виборчого кодексу України виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.

Статтею 196 Виборчого кодексу України визначені етапи виборчого процесу, одним з етапов виборчого процесу є, зокрема, підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.

Згідно ч. 1 ст. 250 Виборчого кодексу України підсумкове засідання дільничної виборчої комісії розпочинається після закінчення голосування виборців на виборчій дільниці і проводиться у тому самому приміщенні, де відбувалося голосування. Підсумкове засідання проводиться без перерви і закінчується після складення та підписання протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці.

Відповідно до ч. 1 ст. 251 Виборчого кодексу України дільнична виборча комісія на своєму засіданні складає протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з кожних місцевих виборів по кожному виборчому округу, в яких проводилося голосування на виборчій дільниці.

Згідно ч. 10 ст. 251 Виборчого кодексу України пакети з протоколами дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, виборчими бюлетенями, контрольними талонами і предметами, списками виборців, а також (за наявності) окремими думками членів виборчої комісії, викладеними у письмовій формі, актами, заявами, скаргами та рішеннями, прийнятими комісією, після закінчення засідання комісії транспортуються до відповідної територіальної виборчої комісії у порядку, визначеному статтею 253 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1 ст. 255 Виборчого кодексу України територіальні виборчі комісії встановлюють підсумки голосування шляхом складання відповідного протоколу з таких місцевих виборів:

1) виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна виборча комісія - протоколу про підсумки голосування з відповідних виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради в межах територіального виборчого округу на підставі протоколів відповідних сільських, селищних, міських виборчих комісій про підсумки голосування в межах частини цього округу;

2) міська (міста з кількістю виборців 10 тисяч і більше) виборча комісія - протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів міської ради в межах територіального виборчого округу на підставі протоколів районних в місті виборчих комісій про підсумки голосування в межах частини цього округу;

3) сільська, селищна, міська:

а) протоколу про підсумки голосування з відповідних виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради;

б) протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів відповідної районної ради в територіальному виборчому окрузі;

4) районна в місті виборча комісія:

а) протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів міської ради в територіальному виборчому окрузі чи його частині (у міській територіальній громаді з кількістю виборців 10 тисяч і більше) або в багатомандатних виборчих округах (у міській територіальній громаді з кількістю виборців до 10 тисяч);

б) протоколу про підсумки голосування з виборів міського голови.

Протоколи про підсумки голосування з виборів депутатів сільської, селищної, міської (міста без районного поділу) ради у відповідних багатомандатних виборчих округах, сільського, селищного, міського (міста без районного поділу) голови територіальною виборчою комісією, що встановлює результати виборів, не складаються. Протокол про результати виборів складається в такому разі безпосередньо на підставі протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців з відповідних місцевих виборів.

Порядок встановлення результатів виборів депутатів ВР Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті ради, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) та складання Протоколу про результати виборів встановлений ст. 256-260 Виборчого кодексу України та Роз’ясненнями щодо встановлення результатів виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті ради, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), затвердженими Постановою Центральної виборчої комісії від 23.10.2020 року № 419.

Згідно ч. 1 ст. 256 Виборчого кодексу України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, районна у місті, міська, сільська, селищна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів з відповідних місцевих виборів (у тому числі з позначкою "Уточнений") не пізніш як на дванадцятий день після дня голосування встановлює результати виборів депутатів у єдиному багатомандатному виборчому окрузі, про що складає протокол про результати виборів.

До протоколу про результати виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) заносяться прописом та цифрами такі відомості:

1) кількість виборчих бюлетенів, виготовлених на замовлення територіальної виборчої комісії;

2) кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями;

3) кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничними виборчими комісіями;

4) кількість виборців, включених до списків виборців на виборчих дільницях;

5) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені;

6) кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях;

7) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні;

8) кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними;

9) кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, у кожному територіальному окрузі;

10) кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної організації партії, у кожному територіальному окрузі;

11) кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний список кандидатів у депутати від кожної організації партії, не підтримавши конкретного кандидата з цього списку, у кожному територіальному окрузі;

12) сумарна кількість голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу;

13) загальна кількість голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх організацій партій, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу;

14) відсоток сумарної кількості голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (пункт 12 цієї частини) у відношенні до загальної кількості голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх організацій партій в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (пункт 13 цієї частини).

До протоколу про результати виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) заносяться прописом та цифрами також відомості, передбачені статтями 257-259 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 256 Виборчого кодексу України відомості про результати голосування цифрами заносяться до протоколу територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів. Відомості, зазначені у пунктах 2-8 частини першої цієї статті, заносяться по кожному територіальному виборчому округу і сумарно по єдиному багатомандатному виборчому округу, а відомості, зазначені у пунктах 9-11 частини першої цієї статті, - по кожному територіальному виборчому округу. При цьому відомості, зазначені у пункті 14 частини першої цієї статті, визначаються з точністю до сотих часток відсотка.

Згідно ч. 3 ст. 256 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія на підставі відомостей, зазначених у пункті 12 частини першої цієї статті, визначає організації партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають організації партій, на підтримку територіальних виборчих списків від яких у межах єдиного багатомандатного округу подано 5 і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки від усіх організацій партій, у межах єдиного багатомандатного округу.

Територіальна виборча комісія встановлює відсоток сумарної кількості голосів виборців, які підтримали всі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної місцевої організації політичної партії, в усіх територіальних виборчих округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (п. 12 Протоколу) у відношенні до загальної кількості голосів виборців, які підтримали всі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх місцевих організацій політичних партій в усіх територіальних виборчих округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (п. 13 Протоколу).

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи та не заперечується відповідачем, за підрахунками голосів Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» набрала 7,22 % (5080 голосів).

Суд не приймає до уваги довід позивача про те, що відповідачем при встановленні вищевказаного відсотка допущена помилка, а саме замість необхідного результату – 7,22 % зазначений невірний результат – 7,20 %, оскільки даний відсоток зазначений прописом та складає «сім цілих двадцять два сотих», тому суд вважає це технічною опискою.

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 260 Виборчого кодексу України місцева організація політичної партії, партія, яка отримала право на участь у розподілі депутатських мандатів на відповідних місцевих виборах, гарантовано отримує один депутатський мандат, який розподіляється в порядку черговості відповідно до затвердженого партією єдиного виборчого списку.

Враховуючи наведене, подолавши п’ятивідсотковий бар’єр, позивач гарантовано отримує 1 депутатський мандат.

Згідно ст. 257 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія встановлює кількість голосів виборців, необхідних для отримання одного депутатського мандата (виборча квота). Виборча квота обчислюється як ціла частина результату ділення загальної кількості голосів, поданих на підтримку усіх територіальних виборчих списків організацій партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів, встановленої відповідно до частини другої цієї статті, на кількість депутатських мандатів, встановлену шляхом віднімання від кількісного складу Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше), сумарної кількості гарантованих для кожної партії мандатів відповідно до частини першої статті 260 цього Кодексу.

Судом встановлено, що виборча квота у протоколі зазначена відповідачем вірно та складає 1355.

Відповідно до ч. 2 ст. 258 Виборчого кодексу України для визначення кількості депутатських мандатів, отриманих територіальним виборчим списком кандидатів від організації партії, кількість голосів виборців, поданих у територіальному виборчому окрузі на підтримку відповідного територіального виборчого списку (пункт 9 частини першої статті 256 цього Кодексу), ділиться на виборчу квоту, визначену відповідно до частини третьої статті 257 цього Кодексу. Ціла частина отриманої частки становить кількість депутатських мандатів, що отримали кандидати у депутати, включені до відповідного територіального виборчого списку від цієї організації партії.

Кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до кожного територіального виборчого списку кожної місцевої організації політичної партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів зазначається у п. 18 Протоколу.

Як зазначалось раніше, за результатами розрахунків кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до кожного територіального виборчого списку кожної місцевої організації політичної партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів, визначена відповідно до частини другої статті 258 Кодексу позивач отримує 1 депутатський мандат.

Згідно ч. 4 ст. 258 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія підсумовує кількість мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до територіальних виборчих списків усіх організацій партій, у відповідному територіальному виборчому окрузі, встановлюючи сумарну кількість мандатів, розподілених у відповідному територіальному виборчому окрузі. Встановлені результати вносять в п. 19 Протоколу про результати виборів.

Сумарна кількість мандатів = мандати, отримані в окрузі партією 1 + мандати, отримані в окрузі партією 2 + …..  мандати, отримані в окрузі партією N.

В порушення зазначеної норми чинного законодавства відповідачем невірно визначена сумарна кількість мандатів, а саме: округ 1 – 1,84, округ 2 – 13,80, округ 3 – 7,85, округ 4 – 4,79, округ 5 – 7,72, округ 6 – 11,96.

Відповідно до ч. 3 ст. 258 Виборчого кодексу України та п. 9 Роз'яснень ЦВК територіальна виборча комісія встановлює кількість голосів виборців, поданих на підтримку територіального виборчого списку відповідної організації партії, які залишилися невикористаними під час розподілу мандатів депутатів у цьому територіальному виборчому окрузі (далі - кількість невикористаних голосів виборців, поданих у територіальному виборчому окрузі), шляхом віднімання від кількості голосів виборців, поданих на підтримку відповідного територіального виборчого списку організації партії (п.9 Протоколу), добутку виборчої квоти (п. 17 Протоколу) на кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до відповідного територіального виборчого списку від цієї організації партії (п. 18 Протоколу). Такі відомості прописом і  цифрами вносяться до п. 20 Протоколу про результати виборів.

В порушення зазначеної норми чинного законодавства відповідачем невірно визначена кількість невикористаних голосів виборців, поданих у кожному територіальному виборчому окрузі на підтримку виборчого списку кожної місцевої організації політичної партії, яка має право на участь у розподілі депутатських мандатів - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ»: округ 1 – 5,5, округ 2 – 596,2, округ 3 – 0, округ 4 – 0,85, округ 5 – 9,55, округ 6 – 7,2.

У пункті 21 Протоколу про результати виборів зазначаються територіальні виборчі списки кандидатів від кожної місцевої організації політичної партії у кожному територіальному виборчому окрузі з порядком кандидатів у депутати, встановленим відповідно до ч. 2 ст. 259 Виборчого кодексу України.

Частина 2, 3 статті 259 Виборчого Кодексу та п. 10 Роз'яснень ЦВК передбачає, що кандидати в депутати, які отримали кількість голосів виборців, яка дорівнює або перевищує 25% розміру виборчої квоти (п. 17 Протоколу), розміщуються на початку територіального виборчого списку відповідної організації партії у порядку зменшення кількості голосів виборців, які підтримали відповідного кандидата в депутати. При рівній кількості голосів кандидати в депутати розміщуються у черговості, визначеній організацією партії під час висування кандидатів. Після кандидатів у депутати, які отримали кількість голосів виборців, що дорівнює або перевищує 25% розміру виборчої квоти, у територіальному виборчому списку організації партії розміщуються інші кандидати в черговості, визначеній організацією партії під час висування кандидатів.

Територіальна виборча комісія вносить до протоколу про результати виборів депутатів відповідних рад територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії у кожному територіальному виборчому окрузі за порядком розміщення кандидатів у депутати, встановленим відповідно до ч. 2 цієї статті та п. 10 Роз’яснення ЦВК, а також відмітки про обрання.

В порушення зазначеної норми чинного законодавства відповідачем невірно викладений п. 21 Протоколу.

Згідно ч. 4, 5 ст. 259 Виборчого кодексу України та п. 11, 12 Роз'яснень ЦВК обраними депутатами від організації партії у відповідному територіальному виборчому окрузі вважаються кандидати в депутати в кількості, яка відповідає кількості мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до територіального виборчого списку цієї організації партії, зазначеній у п. 18 відповідного протоколу, в порядку черговості у територіальному виборчому списку цієї організації партії, визначеному відповідно до п. 10 Роз’яснень, що відображається у п. 22 Протоколу.

Територіальна виборча комісія зазначає у протоколі про результати виборів депутатів відповідних рад стосовно всіх депутатів, обраних у територіальних виборчих округах, такі відомості:

1) прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності);

2) рік народження;

3) освіта;

4) посада (заняття), місце роботи;

5) партійність;

6) місце проживання;

7) територіальний виборчий округ, у якому обраний депутат;

8) назва організації партії, від якої обраний депутат.

В порушення зазначеної норми чинного законодавства в п. 22 Протоколу відповідач не зазначив депутата Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» Жук Алевтину В’ячеславівну.

Відповідно до ч. 1 ст. 260 Виборчого Кодексу України кількость мандатів та визначення депутатів, обраних у єдиному багатомандатному окрузі встановлюється шляхом віднімання кількості мандатів, розподілених у територіальних виборчих округах, від загальної кількості депутатських мандатів, що дорівнює кількісному складу Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради, встановлюється кількість мандатів, які підлягають розподілу в єдиному багатомандатному окрузі, що відображається у п. 23 Протоколу.

Мандати для розподілу в єдиному багатомандатному окрузі = кількісний склад ради – мандати, розподілені в усіх ТВО.

В порушення зазначеної норми чинного законодавства у п. 23 Протоколу відповідачем невірно визначена кількість мандатів, які підлягають розподілу в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, визначена відповідно до частини першої статті 260 Кодексу – 4.

Згідно ч. 2 сг. 260 Виборчого Кодексу України на підставі відомостей, зазначених у пункті 3 частини шостої статті 258 цього Кодексу, територіальна виборча комісія встановлює загальну кількість невикористаних голосів виборців, поданих у єдиному багатомандатному окрузі на підтримку єдиного виборчого списку кожної організації партії.

Такі відомості вказуються у п. 24 Протоколу про результати виборів.

В порушення зазначеної норми чинного законодавства відповідачем невірно встановлена загальна кількість невикористаних голосів виборців, поданих у єдиному багатомандатному виборчому окрузі на підтримку єдиного виборчого списку від кожної місцевої організації політичної партії, яка бере участь у розподілі мандатів, визначена відповідно до частини другої статті 260 Кодексу - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – 1015.

Відповідно до ч. З, 4 ст. 260 Виборчого кодексу України та п. 15 Роз'яснень ЦВК для визначення кількості мандатів, отриманих єдиним виборчим списком кандидатів у депутати від організації партії, загальна кількість невикористаних голосів виборців, поданих у єдиному багатомандатному виборчому окрузі на підтримку єдиного виборчого списку кандидатів у депутати від відповідної організації партії (п.24 Протоколу), ділиться на виборчу квоту (п.17 Протоколу).

Ціла частина отриманої частки становить кількість депутатських мандатів, яку отримали кандидати в депутати, включені до відповідного єдиного виборчого списку від цієї організації партії. Дробові залишки до трьох знаків після коми враховуються під час розподілу решти депутатських мандатів.

Організації партій, єдині виборчі списки від яких мають більші порівняно з іншими дробові залишки, отримують по одному додатковому депутатському мандату, починаючи з єдиного виборчого списку кандидатів у депутати від організації партії, що має найбільший дробовий залишок. Якщо дробові залишки у двох чи більше виборчих списках кандидатів у депутати від організацій партій однакові, першим додатковий депутатський мандат отримує той виборчий список організації партії, за кандидатів у депутати від якої віддано більшу кількість голосів виборців у єдиному республіканському багатомандатному виборчому окрузі, єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Розподіл додаткових депутатських мандатів закінчується після вичерпання загальної кількості депутатських мандатів, які підлягають розподілу в єдиному республіканському багатомандатному виборчому окрузі, єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

В порушення зазначеної норми чинного законодавства відповідачем кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до єдиного виборчого списку від кожної місцевої організації політичної партії, яка бере участь у розподілі мандатів - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – кількість депутатських мандатів, які гарантовано отримує місцева організація політичної партії – 1, кількість депутатських мандатів, отриманих кандидатами в депутати, включеними до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати від місцевої організації політичної партії, яка бере участь у розподілі депутатських мандатів – 1.

Згідно ч. 6, 7 ст. 260 Виборчого кодексу України та п. 16, 17 Роз'яснень ЦВК обраними депутатами від організації партії вважаються кандидати в депутати, включені до єдиного виборчого списку цієї організації партії у кількості, яка відповідає кількості мандатів, визначеній відповідно до Кодексу та п. 15 Роз’яснення ЦВК, з урахуванням одного мандата, гарантовано отриманого організацією партії відповідно до абзацу 2 ч. 1 ст. 260 Виборчого Кодексу України, в порядку їх черговості в єдиному виборчому списку цієї організації партії. При цьому кандидати, визнані обраними в територіальних виборчих округах, не враховуються під час розподілу мандатів у багатомандатному виборчому окрузі.

Територіальна виборча комісія зазначає у протоколі про результати виборів депутатів стосовно кожного депутата, обраного у єдиному багатомандатному окрузі, такі відомості:

1) прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності);

2) рік народження;

3) освіта;

4) посада (заняття), місце роботи;

5) партійність;

6) місце проживання;

7) єдиний багатомандатний округ, у якому обраний депутат;

8) назва партії, від якої обраний депутат.

В порушення зазначеної норми чинного законодавства відповідачем невірно зазначені депутати Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ», які стали депутатами в единому багатомандатному виборчому окрузі за єдиними виборчими списками місцевих організацій політичних партій, обрано - Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» – Требушкіна В.М., Шаповалова В.В., Юрченко Й.І., Жук А.В.

Крім того, суд враховує, що відповідачем надані роз’яснення, в яких комісія зазначила, що позивач дійсно не отримав 1 депутатський мандат.

Оскільки під час розгляду справи судом встановлені суттєві порушення під час підрахунку результатів виборів, викладених у Протоколі та у Постанові, які оскаржуються, суд вважає позовні вимоги в частині визнання протиправним та скасування Протоколу Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі» від 04.11.2020 року та Постанови Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради» від 04.11.2020 року № 49 такими, що підлягають задоволенню. 

Щодо вимоги позивача про зобов’язання Покровську районну територіальну виборчу комісію встановити результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі у відповідності статей 256 – 260 Виборчого кодексу України шляхом складання нового протоколу про результати виборів з позначкою “Уточнений” та складання нової Постанови про результати виборів депутатів Покровської районної ради, в яких встановити, що:

- Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» отримала 5 депутатських мандатів;

- від  Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» обрано наступний депутатський склад: Требушкіна Вікторія Миколаївна, Шаповалова Валентина Володимирівна, Юрченко Йосип Іванович, Дрозд Катерина Миколаївна, Жук Алевтина В’ячеславівна, суд враховує наступне.

Відповідно до абз. 1, 2 ч. 1 ст. 256 Виборчого кодексу України Виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, районна у місті, міська, сільська, селищна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів з відповідних місцевих виборів (у тому числі з позначкою "Уточнений") не пізніш як на дванадцятий день після дня голосування встановлює результати виборів депутатів у єдиному багатомандатному виборчому окрузі, про що складає протокол про результати виборів.

Територіальна виборча комісія зобов’язана встановити результати виборів депутатів незалежно від кількості виборчих дільниць/виборчих округів, на яких/в межах яких голосування не було організовано і проведено відповідно до вимог цього Кодексу.

Згідно ч. 2 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб’єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб’єктів владних повноважень.

Оскільки встановлення результатів виборів є дискреційними функціями відповідача, такий обовʼязок покладений на виборчу комісію, суд вважає за необхідне, з метою ефективного захисту прав, свобод, інтересів позивача, вийти за межі позовних вимог та ухвалити рішення про зобовʼязання відповідача встановити результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі відповідно до статей 256 – 260 Виборчого кодексу України.

Згідно ч. 1 ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. 

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. 

Відповідачем не надано суду жодного доказу правомірності данних, зазначених у Протоколі та Постанові, які оскаржуються, в розумінні зазначеної норми Закону.

Оскільки під час розгляду справи судом встановлена протиправність висновків територіальної виборчої комісії під час приймання протоколу про результати виборів, суд вважає позовні вимоги в частині визнання протиправним та скасування Протоколу Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі» від 04.11.2020 року та Постанови Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради» від 04.11.2020 року № 49 такими, що підлягають задоволенню з ухваленням рішення про зобовʼязання відповідача встановити результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі відповідно до статей 256 – 260 Виборчого кодексу України.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб’єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб’єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись Конституцією України, Виборчим кодексом України, Кодексом адміністративного судочинства України, суд, -

 

В И Р І Ш И В :

 

Адміністративний позов Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» (ЄДРПОУ 36443774, юридична адреса: 85700, Донецька обл., Волноваський р-н, м. Волноваха, вул. Центральна, 51/1) до Покровської районної територіальної виборчої комісії Донецької області (ЄДРПОУ 43763260, юридична адреса: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Центральна, 121), треті особи Донецька обласна організація політичної партії «СЛУГА НАРОДУ» (ЄДРПОУ 43682056, юридична адреса: 84122, Донецька обл., м. Слов’янськ, бул. Пушкіна, 10), Донецька регіональна організація політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ» (ЄДРПОУ 41767043, юридична адреса: 84116, Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Волзька, 162), Регіональна організація політичної партії «ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК» в Донецькій області (ЄДРПОУ 39751914, юридична адреса: 84395, Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Кузнецова, 11), Донецька територіальна організація політичної партії «ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ» (ЄДРПОУ 39645186, юридична адреса: 84313, Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Миру, 9), Донецька регіональна обласна партійна організацію політичної партії «ПОРЯДОК» (ЄДРПОУ 43743375, юридична адреса: 85306, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Невського, 54) про визнання протиправним та скасування Протоколу Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі» від 04.11.2020 року, визнання протиправною та скасування Постанови Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради» від 04.11.2020 року № 49, зобов’язання Покровську районну територіальну виборчу комісію встановити результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі у відповідності статей 256 – 260 Виборчого кодексу України шляхом складання нового Протоколу про результати виборів з позначкою “Уточнений” та складання нової Постанови про результати виборів депутатів Покровської районної ради, в яких встановити, що:

- Донецька обласна організація політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» отримала 5 депутатських мандатів;

- від  Донецької обласної організації політичної партії «ЗА МАЙБУТНЄ» обрано наступний депутатський склад: Требушкіна Вікторія Миколаївна, Шаповалова Валентина Володимирівна, Юрченко Йосип Іванович, Дрозд Катерина Миколаївна, Жук Алевтина В’ячеславівна – задовольнити частково.

Протокол Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі» від 04.11.2020 року – визнати протиправним та скасувати.

Постанову Покровської районної територіальної виборчої комісії «Про результати виборів депутатів Покровської районної ради» від 04.11.2020 року № 49 - визнати протиправною та скасувати.

Зобовʼязати Покровську районну територіальну виборчу комісію встановити результати виборів депутатів Покровської районної ради Донецької області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі відповідно до статей 256 – 260 Виборчого кодексу України.

В задоволенні іншої частини адміністративного позову – відмовити.

Стягнути з Покровської районної територіальної виборчої комісії Донецької області (ЄДРПОУ 43763260, юридична адреса: 85300, Донецька обл., м. Покровськ, вул. Центральна, 121) на користь Державного бюджету України судовий збір в сумі 2102 грн. 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги у дводенний строк з дня його проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

   Головуючий суддя                                                                      Т.В.Давиденко  

 

  Судді                                                                                              І.О.Голошивець

                                                                        

                                                                                                         К.О.Куденков