flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати опитування громадян щодо якості функціонування суду

31 січня 2022, 14:18

 

 

Донецьким окружним адміністративним судом у січні 2022 року в приміщенні суду проведено опитування відвідувачів методом анкетування.

 

Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 9 респондентів, 55,5% опитаних  респондентів  це чоловіки та 44,5% – жінки.

 

Більшість опитаних респондентів 44,5% є адвокатами та  юрисконсультами, 22,2% опитаних представляють в суді особисто себе, 9,1% є представниками сторін.

 

У більшості респондентів на момент проведення  опитування  справи знаходилися  в процесі розгляду – 63,6%, кількість респондентів розгляд справ яких завершено (винесено рішення) – 27,3%, зазначили інше – 33,3%.

 

Переважна більшість респондентів в цілому оцінили якість роботи суду на «відмінно» –  77,7%, оцінили на «добре» – 22,3% опитаних.

 

У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» – 51,8% оцінили на «5» (цілком так), 29,6% надали оцінку «4» (швидше так), 11,1% опитаних  відповіли «3» (більш-менш), 7,5% відповіли «2» (швидше ні).

 

Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді»  більшість 77,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 22,3% –  оцінку «4» (швидше так).

 

Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 66,7% –  на «5» (цілком так), 33,3% – на «4» (швидше так).

 

У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду – 66,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 11,1% – оцінку «4» (швидше так), 22,3% надали оцінку «1» (цілком ні).

 

На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні – доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи?» 81,4% надали оцінку «5» (цілком так), 18,6% – оцінку «4» (швидше так).

 

На питання «Дотримання строків судового розгляду», оцінку «5» (цілком так) надали – 63,9% опитаних, 25% респондентів оцінили та «4»  (швидше так), 8,4% опитаних  відповіли «3» (більш-менш) та 2,7% опитаних  надали оцінку «1» (цілком ні).

 

Показник «Сприйняття роботи судді» досить високий – 86,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 11,1% –  надали оцінку  «4» (швидше так), 2,2% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш).

 

На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 55,4% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 22,3% надали відповідь «4» (швидше так), 22,3% опитаних надали оцінку «3» (більш-менш).

 

Аналіз відповідей респондентів стосовно враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями свідчить про те, що 53,8% від загальної кількості опитаних респондентів вважають, що враження кращі, ніж очікували; 46,2% опитаних зазначили, що враження  відповідають очікуванням.

 

Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою

 

Респондент за характеристикою

Кількість респондентів

1 (дуже погано)

2

3

4

5

Не відповіли

Середня інтегральна оцінка

1

ВСЬОГО

9

0

0

0

2

7

0

4,8

 

 

За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду становить 4,8 за 5-бальною шкалою. Загальна оцінка вимірів якості знаходиться  на високому рівні задоволеності громадян, який є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо вдосконалення роботи суду.