flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анкетування відвідувачів серпень 2016р.

Результати опитування громадян щодо якості функціонування суду

 

         Донецьким окружним адміністративним судом в серпні 2016 року здійснено опитування відвідувачів. Опитування проводилося в приміщенні суду методом анкетування.

         Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 27 респондентів, із яких 51,9% респондентів чоловіки та 48,1% жінки.

         Більшість опитаних респондентів (66,7%) є адвокатами, юрисконсультами,  22,2% - особисто учасники розгляду справ, 11,1% є представниками сторін.

У більшості опитаних  на момент проведення  опитування  справи знаходилися  в процесі розгляду – 74,1%,  кількість респондентів, справи, яких було завершено складає 11,1%, у 7,4% респондентів розгляд справи ще не було розпочато.

Більшість респондентів (59,3%) в цілому оцінили якість роботи суду на «відмінно», 33,3% оцінили на «добре» та 7,4% - на задовільно.

У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» більшість респондентів (52,2%) оцінили на «5» (цілком так), 27,6% надали оцінку «4» (швидше так), 18,8% - оцінку «3» (більш-менш) та 1,4% - «2» (швидше ні).

Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді»  63% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 26,8% - оцінку «4» (швидше так), по 3,7% надали оцінку «3» (більш-менш) та «1» (цілком ні), 2,8% - «2» (швидше ні).

           Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 26% - на «5» (цілком так), 33,3% - на «4» (швидше так), 14,8% - на «3» (більш-менш), 14,8% - на «2» (швидше ні), 11,1% надали оцінку «1» (цілком ні).

           У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду  48,2% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 33,3% - оцінку «4» (швидше так).

           На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні - доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» 65,4% надали оцінку «5» (цілком так), 24,7% - оцінку «4» (швидше так).

           На питання «Дотримання строків судового розгляду» більшість респондентів надали оцінку «5» (цілком так) - 55% та «4»  (швидше так) – 28%.

           Показник «Сприйняття роботи судді» також досить високий, 62,4% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 23,2% - на «4» (швидше так).

           На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 33,3% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), та 66,7% - оцінку «4» (швидше так).

 

           Аналіз відповідей респондентів стосовно враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями свідчить про те, що більшість опитаних (80%) зазначили, що вони відповідають очікуванням, 20% відповіли, що враження кращі, ніж очікували.

 

Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.

Респондент за характеристикою

Кількість респондентів

1 (дуже погано)

2

3

4

5

Не відповіли

Середня інтегральна оцінка

1

ВСЬОГО

27

0

0

2

9

16

0

4,5

 

 

Вимір якості

Попередні дані

Поточні дані

Зміни

Доступність суду

 

-

4,0

-

Зручність та комфортність перебування у суді

-

4,4

-

Повнота та ясність інформації

 

-

3,8

-

Дотримання термінів судового розгляду

-

4,2

-

Якість роботи працівників апарату суду

-

4,4

-

Якість роботи судді

 

-

4,3

-

ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ

-

25,1

-

СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ

-

4,2

-

 

           За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду знаходиться на високому рівні та становить 4,5 за 5-бальною шкалою. Загальна оцінка вимірів якості знаходиться на середньому рівні задоволеності громадян, який є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо вдосконалення роботи суду. Але врахування рекомендацій відвідувачів суду сприяє вдосконаленню організації роботи суду задля досягнення  належного рівня відповідності суспільним очікуванням щодо ефективності судових процедур та якості судових послуг.