Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати опитування громадян щодо якості функціонування суду
Донецьким окружним адміністративним судом в лютому 2017 року здійснено опитування відвідувачів, що проводилося в приміщенні суду методом анкетування.
Всього в проведеному судом анкетуванні взяв участь 51 респондент: 68,6% - чоловіки та 31,4% - жінки.
Більшість опитаних респондентів (55%) самостійно захищали свої права та інтереси під час розгляду справ, а 41,1% є адвокатами, юрисконсультами, 3,9% - представниками сторін.
У 54,9% респондентів на момент проведення опитування справи знаходилися в процесі розгляду, кількість опитаних, справи, яких було завершено складає 7,8%, а у 37,3% респондентів розгляд справи ще не було розпочато.
Більшість респондентів (52,9%) в цілому оцінили якість роботи суду на «добре», 45,2% _ оцінили на «відмінно».
У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» майже половина респондентів (48,4%) оцінили на «5» (цілком так), 33,6% надали оцінку «4» (швидше так), 15,9% - оцінку «3» (більш-менш) та 3,3% - «2» (швидше ні).
Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді» 49,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 31% - оцінку «4» (швидше так), 7% опитаних надали оцінку «3» (більш-менш) та 7,5% -«1» (цілком ні), 4,9% - «2» (швидше ні).
Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 34,9% - на «5» (цілком так), 42% - на «4» (швидше так), 10,8% - на «3» (більш-менш), 5% - на «2» (швидше ні), 7,3% надали оцінку «1» (цілком ні).
У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду 55,1% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 26,5% - оцінку «4» (швидше так).
На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні - доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» 57,4% надали оцінку «5» (цілком так), 25,4% - оцінку «4» (швидше так).
На питання «Дотримання строків судового розгляду» респонденти надали оцінку «5» (цілком так) – 33,7% та «4» (швидше так) – 35%.
Показник «Сприйняття роботи судді» достатньо високий, 55,4 % респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 27% - на «4» (швидше так).
На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 50% % респондентів надали оцінку «5» (цілком так), та 35 % - оцінку «4» (швидше так).
.
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
ВСЬОГО |
51 |
0 |
1 |
0 |
27 |
23 |
0 |
4,4 |
Вимір якості |
Попередні дані |
Поточні дані |
Зміни |
Доступність суду
|
4 |
3.8 |
- 0,2 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
4.4 |
4,3 |
- 0,1 |
Повнота та ясність інформації
|
3.8 |
3,9 |
+ 0,1 |
Дотримання термінів судового розгляду |
4.2 |
3.5 |
- 0,7 |
Якість роботи працівників апарату суду |
- |
- |
- |
Якість роботи судді
|
- |
- |
- |
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ |
16.4 |
15.5 |
- 0,9 |
СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ |
4.1 |
3.9 |
- 0,2 |
Висновки:
Результати базового оцінювання рівня задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду згідно запропонованих «Системою оцінювання роботи суду « (СОРС) показників вимірювання за шкалою від 1( дуже погано) до 5 ( відмінно) у Донецькому окружному адміністративному суді наступні:
- вимір якості « повнота та ясність інформації » за результатами оцінювання становить 3,9, що відповідає задовільному рівню, який вже потребує спеціальних заходів щодо покращення роботи суду;
- вимір якості «доступність суду» - загалом задовільний , але вже він потребує спеціальних заходів щодо покращення роботи суду (інтегральний показник 3,8);
- « дотримання термінів судового розгляду » - також загалом задовільний , але потребує спеціальних заходів щодо покращення роботи суду ( інтегральний показник складає 3,5);
- « зручність та комфортність перебування в суді» за результатами оцінювання становить 4,3 і відповідає середньому рівню задоволеності громадян, є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо покращення роботи суду;
Рекомендації:
За результатами базового оцінювання Донецького окружного адміністративного суду потребує покращення вимір якості « дотримання термінів судового розгляду» , а саме:
- своєчасність ( відповідно до графіка) початку засідань по справам;
- врахування побажань учасників розгляду справ про призначення дня та часу засідань;
- своєчасність отримання учасниками розгляду справ повісток та повідомлень про розгляд справи;
- обґрунтованість затримки /перенесення/ слухань у розгляді справи.