flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анкетування відвідувачів липень 2017

Результати опитування відвідувачів

 

З 18.07.2017 по 18.08.2017 в Донецькому окружному адміністративному суді у рамках проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії,  показники та методи» проведено анонімне опитування відвідувачів суду щодо якості функціонування суду.

         Всього в анкетуванні взяли участь 30 респондентів: 70%  - чоловіки та 30 %  - жінки.

Більшість опитаних респондентів (63,3%)  є адвокатами, юрисконсультами,   а  26,7% -  особисто прийняли участь у розгляді справ,  10%  є  представниками сторін.

       У  68%  респондентів на момент проведення опитування справи знаходились у процесі розгляду,  кількість опитуваних, справи яких було завершено, складає 10%,   а у 60%  респондентів – розгляд справи ще не було розпочато.

       Більшість респондентів (66,8%) оцінили якість роботи суду на  «відмінно»,  23,3% - в цілому оцінили  на «добре»   і тільки 3,3% - на «2».

       У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?» , «Чи зручно діставатись до будівлі суду громадським транспортом?» - майже половина (48,4%) оцінили на «5» ( цілком так),  30% - надали оцінку «4» (швидше так), 10% - оцінку «3» (більш – менш) та 6,6% - «2»(швидше ні).

      Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді» - 51,7%  респондентів надали оцінку  «5»(цілком так),   24,1% - оцінку «4» (швидше так),   13,3% опитаних надали оцінку «3» (більш – менш)  та 10% - «1»(цілком ні).

       Показник «Повнота та якість інформації» -  респонденти оцінили  наступним чином :   66,7% - на «5»(цілком так),   16,6% - на «4»(швидше так), 6,7% - на «3»(більш – менш),   10% - надали оцінку «1»(цілком ні).

       У розділі « Сприяння роботи працівників апарату суду» - на питання про старанність працівників апарату суду - 50% респондентів надали оцінку «5»(цілком так),   33,4% - оцінку «4»(швидше так).

       На питання, «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні доброзичливість, повагу, бажання допомоги, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи»  -  55,5%  надали оцінку «5»(цілком так) ,  31,1% - оцінку «4»(швидше так).

        На питання «Дотримання строків судового розгляду» - 26% респондентів надали оцінку «5»(цілком так)   та оцінку «4» (швидше так) - 38,3%.

        Показник  «Сприйняття роботи судді» - достатньо високий – 58% респондентів  надали оцінку «5»(цілком так),  28% - на «4»(швидше так).

       На запитання «Чи було рішення викладено легко, доступною для розуміння мовою?»   - 66,7% респондентів надали оцінку «5»(цілком так),

та 13,3% - оцінку «4»(швидше так).

 

Загальна оцінка якості роботи суду за 5-ти бальною шкалою

 

Респондент за характеристикою

Кількість респондентів

1 (дуже погано)

2

3

4

5

Не відповіли

Середня інтегральна оцінка

1

ВСЬОГО

30

0

1

1

7

20

1

4,6

 

 

Вимір якості

Попередні дані

Поточні дані

Зміни

Доступність суду

 

3,8

3,2

- 0,6

Зручність та комфортність перебування у суді

4.3

3,4

- 0,9

Повнота та ясність інформації

 

3,9

4,0

+ 0,1

Дотримання термінів судового розгляду

3,5

4,0

+ 0,5

Якість роботи працівників апарату суду

4,2

4,2

0

Якість роботи судді

 

4,0

4,3

+ 0,1

ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ

23,7

23,7

0

СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ

3,95

3,95

 0

 

Висновки:

Результати базового оцінювання рівня задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду згідно запропонованих «Системою. оцінювання роботи суду»(СОРС) показників вимірювання за шкалою від 1  (дуже погано   до 5 (відмінно) у Донецькому  окружному адміністративному суду наступні :