Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати опитування відвідувачів
З 18.07.2017 по 18.08.2017 в Донецькому окружному адміністративному суді у рамках проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» проведено анонімне опитування відвідувачів суду щодо якості функціонування суду.
Всього в анкетуванні взяли участь 30 респондентів: 70% - чоловіки та 30 % - жінки.
Більшість опитаних респондентів (63,3%) є адвокатами, юрисконсультами, а 26,7% - особисто прийняли участь у розгляді справ, 10% є представниками сторін.
У 68% респондентів на момент проведення опитування справи знаходились у процесі розгляду, кількість опитуваних, справи яких було завершено, складає 10%, а у 60% респондентів – розгляд справи ще не було розпочато.
Більшість респондентів (66,8%) оцінили якість роботи суду на «відмінно», 23,3% - в цілому оцінили на «добре» і тільки 3,3% - на «2».
У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?» , «Чи зручно діставатись до будівлі суду громадським транспортом?» - майже половина (48,4%) оцінили на «5» ( цілком так), 30% - надали оцінку «4» (швидше так), 10% - оцінку «3» (більш – менш) та 6,6% - «2»(швидше ні).
Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді» - 51,7% респондентів надали оцінку «5»(цілком так), 24,1% - оцінку «4» (швидше так), 13,3% опитаних надали оцінку «3» (більш – менш) та 10% - «1»(цілком ні).
Показник «Повнота та якість інформації» - респонденти оцінили наступним чином : 66,7% - на «5»(цілком так), 16,6% - на «4»(швидше так), 6,7% - на «3»(більш – менш), 10% - надали оцінку «1»(цілком ні).
У розділі « Сприяння роботи працівників апарату суду» - на питання про старанність працівників апарату суду - 50% респондентів надали оцінку «5»(цілком так), 33,4% - оцінку «4»(швидше так).
На питання, «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні доброзичливість, повагу, бажання допомоги, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» - 55,5% надали оцінку «5»(цілком так) , 31,1% - оцінку «4»(швидше так).
На питання «Дотримання строків судового розгляду» - 26% респондентів надали оцінку «5»(цілком так) та оцінку «4» (швидше так) - 38,3%.
Показник «Сприйняття роботи судді» - достатньо високий – 58% респондентів надали оцінку «5»(цілком так), 28% - на «4»(швидше так).
На запитання «Чи було рішення викладено легко, доступною для розуміння мовою?» - 66,7% респондентів надали оцінку «5»(цілком так),
та 13,3% - оцінку «4»(швидше так).
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-ти бальною шкалою
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
ВСЬОГО |
30 |
0 |
1 |
1 |
7 |
20 |
1 |
4,6 |
Вимір якості |
Попередні дані |
Поточні дані |
Зміни |
Доступність суду
|
3,8 |
3,2 |
- 0,6 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
4.3 |
3,4 |
- 0,9 |
Повнота та ясність інформації
|
3,9 |
4,0 |
+ 0,1 |
Дотримання термінів судового розгляду |
3,5 |
4,0 |
+ 0,5 |
Якість роботи працівників апарату суду |
4,2 |
4,2 |
0 |
Якість роботи судді
|
4,0 |
4,3 |
+ 0,1 |
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ |
23,7 |
23,7 |
0 |
СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ |
3,95 |
3,95 |
0 |
Висновки:
Результати базового оцінювання рівня задоволеності роботою суду учасниками судового розгляду згідно запропонованих «Системою. оцінювання роботи суду»(СОРС) показників вимірювання за шкалою від 1 (дуже погано до 5 (відмінно) у Донецькому окружному адміністративному суду наступні :