Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати опитування відвідувачів
Донецьким окружним адміністративним судом в вересні 2018 року здійснено опитування відвідувачів. Опитування проводилося в приміщенні суду методом анкетування.
Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 30 респондентів, із яких 50% респондентів чоловіки та 50% жінки.
Більшість опитаних респондентів (90%) є адвокатами, юрисконсультами, 3,3% - особисто учасники розгляду справ, 6,7% є представниками сторін.
У більшості респондентів на момент проведення опитування справи знаходилися в процесі розгляду – 73,4%, кількість респондентів, справи, яких було завершено складає 13,3%, у 13,3% респондентів розгляд справи ще не було розпочато.
Переважна більшість респондентів (73,4%) в цілому оцінили якість роботи суду на «відмінно», 23,3% оцінили на «добре».
У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» більшість респондентів (70%) оцінили на «5» (цілком так), 10% надали оцінку «4» (швидше так), 6,7% - оцінку «3» (більш-менш) та 3,3% - «2» (швидше ні), ще 3,3% - оцінку «1» (цілком ні).
Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді» переважна більшість 72% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 15% - оцінку «4» (швидше так), 5% надали оцінку «3» (більш-менш), 4,1% відповіли «2» (швидше ні), та 2,4% - «1» (цілком ні).
Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 60% - на «5» (цілком так), 26,7% - на «4» (швидше так), 6,7% - на «3» (більш-менш), 3,3% - на «2» (швидше ні), 3,3% надали оцінку «1» (цілком ні).
У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду 66,8% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 13,3% - оцінку «4» (швидше так). Оцінку «3» (більш-менш) надали – 13,3% респондентів, 3,3% надали оцінку «1» (цілком ні).
На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні - доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» 75,6% надали оцінку «5» (цілком так), 15,6% - оцінку «4» (швидше так). Оцінку «3» (більш-менш) надали – 1,1% респондентів, 2,2% - на «2» (швидше ні), 2,2% надали оцінку «1» (цілком ні).
На питання «Дотримання строків судового розгляду» переважна більшість респондентів надали оцінку «5» (цілком так) – 63,4% та «4» (швидше так) – 22,5%, 7,5% оцінили на «3» (більш-менш), 3,3% опитаних надали оцінку «2» (швидше ні).
Показник «Сприйняття роботи судді» досить високий - 78% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 16,8% - на «4» (швидше так), 0,6% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш), 3,3% опитаних надали оцінку «2» (швидше ні).
На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 76,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 13,3% надали відповідь «4» (швидше так), 6,7% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш), 3,3% опитаних надали оцінку «2» (швидше ні).
Аналіз відповідей респондентів стосовно враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями свідчить про те, що більшість опитаних (80%) зазначили, що вони відповідають очікуванням, 20% відповіли, що враження кращі, ніж очікували.
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
ВСЬОГО |
30 |
0 |
0 |
0 |
7 |
22 |
1 |
4,8 |
Вимір якості |
Попередні дані |
Поточні дані |
Зміни |
Доступність суду
|
3,2 |
4,4 |
+1,2 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
3,4 |
3,5 |
+0,1 |
Повнота та ясність інформації
|
4,0 |
4,0 |
0 |
Дотримання термінів судового розгляду |
4,0 |
3,7 |
-0,3 |
Якість роботи працівників апарату суду |
4,2 |
4,7 |
+0,5 |
Якість роботи судді
|
4,3 |
4,5 |
+0,2 |
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ |
23,1 |
24,8 |
+1,7 |
СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ |
3,85 |
4,13 |
+0,28 |
За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду становить 4,8 за 5-бальною шкалою. Загальна оцінка вимірів якості знаходиться на середньому рівні задоволеності громадян, який є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо вдосконалення роботи суду. Але врахування рекомендацій відвідувачів суду сприяє вдосконаленню організації роботи суду задля досягнення належного рівня відповідності суспільним очікуванням щодо ефективності судових процедур та якості судових послуг.