flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анкетування відвідувачів квітень 2019

Результати опитування громадян щодо якості функціонування суду

 

         Донецьким окружним адміністративним судом в квітні 2019 року здійснено опитування відвідувачів. Опитування проводилося в приміщенні суду методом анкетування.

         Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 30 респондентів, із яких 40% респондентів чоловіки та 60% жінки.

         Більшість опитаних респондентів (83,3%) є адвокатами, юрисконсультами,  10% - особисто учасники розгляду справ, 6,7% є представниками сторін.

У більшості респондентів  на момент проведення  опитування  справи знаходилися  в процесі розгляду – 80%,  кількість респондентів, у 6,7% респондентів розгляд справи ще не було розпочато.

Переважна більшість респондентів (66,6%) в цілому оцінили якість роботи суду на «відмінно», 20% оцінили на «добре».

У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» більшість респондентів (76,7%) оцінили на «5» (цілком так), 20% надали оцінку «4» (швидше так), 3,3% - оцінку «1» (цілком ні).

Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді»  переважна більшість 63,4% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 23,3% - оцінку «4» (швидше так),  3,3% надали оцінку «3» (більш-менш), 3,3% відповіли «2»  (швидше ні), та 6,7% - «1» (цілком ні).

           Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 66,7% - на «5» (цілком так), 23,3% - на «4» (швидше так), 3,3% - на «2» (швидше ні), 6,7% надали оцінку «1» (цілком ні).

           У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду  66,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 20% - оцінку «4» (швидше так). Оцінку «3» (більш-менш) надали – 3,3% респондентів, 3,3% надали оцінку «1» (цілком ні).

           На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні - доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» 76,7% надали оцінку «5» (цілком так), 13,3% - оцінку «4» (швидше так). Оцінку «3» (більш-менш) надали – 3,3% респондентів, 6,7% надали оцінку «1» (цілком ні).

         На питання «Дотримання строків судового розгляду» переважна більшість респондентів надали оцінку «5» (цілком так) – 43,3% та «4»  (швидше так) – 30%, 10% оцінили на «3» (більш-менш), 10% опитаних надали оцінку «2» (швидше ні), 6,7% надали оцінку «1» (цілком ні).

         Показник «Сприйняття роботи судді» досить високий - 70% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 10% - на «4» (швидше так), 6,7% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш), 13,3% опитаних надали оцінку «1» (цілком ні).

         На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 66,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 16,7% надали відповідь «4» (швидше так), 10% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш), 6,7% опитаних надали оцінку «1» (цілком ні).

           Аналіз відповідей респондентів стосовно враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями свідчить про те, що 66,7% від загальної кількості опитаних респондентів вважають, що відповідають очікуванням, 26,6%   опитаних зазначили, що якість роботи суду значно покращилась.

 

Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.

 

Респондент за характеристикою

Кількість респондентів

1 (дуже погано)

2

3

4

5

Не відповіли

Середня інтегральна оцінка

1

ВСЬОГО

30

0

0

2

6

20

2

4,6

 

 

 

           За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду становить 4,6 за 5-бальною шкалою. Загальна оцінка вимірів якості знаходиться на середньому рівні задоволеності громадян, який є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо вдосконалення роботи суду. Але врахування рекомендацій відвідувачів  суду сприяє вдосконаленню організації роботи суду задля досягнення належного рівня відповідності суспільним очікуванням щодо ефективності судових процедур та якості судових послуг.