flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анкетування відвідувачів грудень 2020

 

Результати опитування громадян щодо якості функціонування суду

     

      Донецьким окружним адміністративним судом у грудні 2020 року здійснено опитування відвідувачів. Опитування проводилося в приміщенні суду методом анкетування.

      Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 17 респондентів, із яких 47% респондентів чоловіки та 53% жінки.

     Більшість опитаних респондентів 77% є адвокатами та  юрисконсультами, 11,5% опитаних представляють в суді особисто себе, 11,5% є представниками сторін. У переважній більшості респондентів  на момент проведення  опитування  справи знаходилися  в процесі розгляду – 70,5%,  кількість респондентів розгляд справи яких завершено (винесено рішення) – 17,7%, інше зазначили – 11,8%.

     Переважна більшість респондентів 57,5% в цілому оцінили якість роботи суду на «відмінно», 28,5% оцінили на «добре».

     У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», 84% оцінили на оцінили на «5» (цілком так),16% надали оцінку «4» (швидше так); «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» усі респонденти оцінили на «5» (цілком так) –100%. Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді»  більшість 46,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 33,3% –  оцінку «4» (швидше так),  13,3% надали оцінку «3» (більш-менш), 6,7% відповіли «2»  (швидше ні).

     Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 74% –  на «5» (цілком так), 20% – на «4» (швидше так), 6%  – на «2» (швидше ні).

     У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду  78,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 14,3% – оцінку «4» (швидше так). Оцінку «3» (більш-менш) надали – 7,1%.

    На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні - доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» 80% надали оцінку «5» (цілком так), 20% – оцінку «4» (швидше так).

      На питання «Дотримання строків судового розгляду» – 66,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), та «4»  (швидше так) – 21,7%, оцінили на «3» (більш-менш) – 6,7%,  також 5% опитаних  надали оцінку «2» (швидше ні).

     Показник «Сприйняття роботи судді» досить високий – 77,4% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 20%) –  надали оцінку  «4» (швидше так), 1,3% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш) та 1,3% респондентів надали оцінку «2» (швидше  ні).

     На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 76,9% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 15,4% надали відповідь «4» (швидше так), 7,7% опитаних надали оцінку «3» (більш-менш).

     Аналіз відповідей респондентів стосовно враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями свідчить про те, що враження кращі, ніж очікували у 87,5% від загальної кількості опитаних респондентів, 12,5% –відповіли, що відповідають очікуванням.

 

     Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.

 

Респондент за характеристикою

Кількість респондентів

1 (дуже погано)

2

3

4

5

Не відповіли

Середня інтегральна оцінка

1

ВСЬОГО

17

0

1

1

4

8

3

4,4

 

 

 

     За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду становить 4,4 за 5-бальною шкалою. Загальна оцінка вимірів якості знаходиться на середньому рівні задоволеності громадян, який є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо вдосконалення роботи суду. Водночас врахування в роботі отриманих показників сприятиме досягненню позитивних змін у суді, поліпшенню організації роботи  щодо ефективності судових процедур та якості судових послуг.