flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анкетування відвідувачів липень 2021

 

Результати опитування громадян щодо якості функціонування суду

 

Донецьким окружним адміністративним судом у липні 2021 року в приміщенні суду проведено опитування відвідувачів методом анкетування.

 

Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 11 респондентів, 81,8% опитаних  респондентів  це чоловіки та 18,2% – жінки.

 

Більшість опитаних респондентів 72,7% є адвокатами та  юрисконсультами, 18,2% опитаних представляють в суді особисто себе, 9,1% є представниками сторін.

 

У більшості респондентів на момент проведення  опитування  справи знаходилися  в процесі розгляду – 63,6%, кількість респондентів розгляд справ яких завершено (винесено рішення) – 27,3%, зазначили інше – 9,1%.

 

Переважна більшість респондентів в цілому оцінили якість роботи суду на «відмінно» –  81,8%, оцінили на «добре» – 18,2% опитаних

 

У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», 81,8% оцінили на оцінили на «5» (цілком так), 9,1% надали оцінку «4» (швидше так), також 9,1% опитаних  відповіли (більш-менш); «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?»,  83,3% опитаних  респондентів оцінили на «5» (цілком так) та 16,7% опитаних оцінили  на «4» (швидше так).

 

Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді»  більшість 63,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 36,4% –  оцінку «4» (швидше так).

 

Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 90,9% –  на «5» (цілком так), 9,1% – на «4» (швидше так).

 

У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду  78,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 14,3% – оцінку «4» (швидше так). Оцінку «3» (більш-менш) надали – 7,1%.

 

На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні – доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» 90,9% надали оцінку «5» (цілком так), 9,1% – оцінку «4» (швидше так).

 

На питання «Дотримання строків судового розгляду», оцінку «5» (цілком так) надали – 79,5% опитаних, 18,2% респондентів оцінили та «4»  (швидше так) та 2,3% опитаних  надали оцінку «2» (швидше ні).

 

Показник «Сприйняття роботи судді» досить високий – 92,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 5,5% –  надали оцінку  «4» (швидше так), 1,8% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш).

 

На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 63,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 27,3% надали відповідь «4» (швидше так), 9,1% опитаних надали оцінку «3» (більш-менш).

 

Аналіз відповідей респондентів стосовно враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями свідчить про те, що враження кращі, ніж очікували у 12,5% опитаних від загальної кількості респондентів, 87,5% –відповіли, що відповідають очікуванням.

 

Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою

 

Респондент за характеристикою

Кількість респондентів

1 (дуже погано)

2

3

4

5

Не відповіли

Середня інтегральна оцінка

1

ВСЬОГО

11

0

0

0

2

9

0

4,8

 

 

За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду становить 4,8 за 5-бальною шкалою. Загальна оцінка вимірів якості знаходиться  на високому рівні задоволеності громадян, який є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо вдосконалення роботи суду.