flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз за 2013

АНАЛІЗ

обліково-статистичної  роботи у Донецькому окружному

адміністративному суді за 2013  рік

 

 На виконання доручення ДСА України № 15-6919/13  від 17.12.2013 щодо подання звітів за 2013 рік, плану роботи суду на 1 півріччя 2014 року відділом аналітичної роботи та правового забезпечення проаналізовано обліково-статистичну  роботу, здійснену протягом 2013 року.

 

  1. Реалізація матеріалів перевірок (оперативні наради тощо).

Протягом 2013 року в суді систематично проводилися перевірки роботи секретарів судового засідання. Постійно контролювався стан дотримання строків і порядку здачі розглянутих адміністративних справ до відділу діловодства та документообігу суду. Довідки за підсумками перевірок оприлюднювалися шляхом розміщення їх у комп’ютерній мережі суду та доводилися до відома суддів на щотижневих оперативних нарадах.

До осіб, що порушили встановлені строки передачі справ до відділу діловодства та документообігу суду, застосовувалися заходи дисциплінарного впливу.

З метою підвищення якості роботи у 2013 році керівником апарату суду проводилися щотижневі наради з помічниками суддів та секретарями судового засідання. На цих нарадах, що відбувалися у присутності заступника голови суду, заступника керівника апарату, начальника відділу діловодства та документообігу, обговорювалися питання дотримання строків передачі справ до відділу діловодства та документообігу суду; своєчасної передачі даних до відділу інформаційних технологій для оперативного внесення відомостей до  інформаційної системи «Діловодство спеціалізованого  суду»; направлення судових рішень до ЄДРСР; надіслання електронних судових повісток;  посилення контролю за роботою помічників та секретарів судового засідання. Усього у 2013 році керівником апарату проведені 43 наради, розглянуті 104  питання.

31.01.2013 заступником голови суду проведена оперативна нарада з працівниками апарату суду, на якій були обговорені питання неухильного дотримання приписів Інструкції з діловодства в апеляційних і місцевих адміністративних судах щодо оформлення адміністративних справ, строків здачі справ до відділу діловодства та документообігу суду; роз’яснений порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених обов’язків, вимоги законодавства щодо заповнення декларацій державними службовцями, правила поведінки державного службовця та інш.

Керівником апарату суду щотижнево проводилися наради з начальниками та заступниками начальників структурних підрозділів апарату суду. У  2013 році проведено 44 такі наради, розглянуто 183 питання, зокрема: звіти начальників відділів про проведену щотижневу роботу відділів, проблемні питання у діяльності структурних підрозділів та інш.

Протягом 2013 року головою суду проведено 22 оперативні наради за участю суддів, керівника апарату суду, начальників відділів, на яких обговорені 62  питання,  у тому числі:

-         інформаційні листи Вищого адміністративного суду України;

-         про внесення змін до наказу Державної судової адміністрації України від 20.09.2012 № 108 «Про затвердження Інструкції про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу»;

-         про внесення змін до Інструкції з діловодства в апеляційних і місцевих адміністративних судах (наказ ДСА України від 29.12.2012 № 181);

-         підсумки щотижневої перевірки журналів судового засідання керівником апарату суду;

-         стан дотримання строків розгляду справ;

-         підсумки наради суддів Донецького апеляційного адміністративного округу;

-         проведення Радою суддів адміністративних судів України вивчення стану організації роботі і надання методичної допомоги Донецькому апеляційному адміністративному суду, Донецькому та Луганському окружним адміністративним судам;

-         стан дотримання трудової дисципліни;

-         про своєчасність розміщення судових рішень в Єдиному державному реєстрі судових рішень.

 

Також, на кожній оперативній нараді розглядалися питання судової практики, доводилися до відома суддів зміни та новели у чинному законодавстві, огляд періодичних правових видань, які передплачуються судом.  

 

  

  1. Вивчення і запровадження позитивного досвіду, ноу-хау з питань ведення судової статистики та автоматизованої обробки документів первинного обліку.

        

Протягом 2013 року у суді систематично застосовувалися заходи щодо вдосконалення автоматизованої системи документообігу, оптимізації та автоматизації процесів проходження процесуальних документів, формування документів первинного обліку, обробки документів первинного обліку та формування статистичної звітності.

У вказаний період розроблені та запроваджені такі програми:

  1. Реєстрація вхідної кореспонденції:

1.1  Реєстрація вхідної кореспонденції в КП «ДСС» з автоматичним присвоюванням  документам вхідних  номерів.

1.2   Передача вхідних документів виконавцям в електронному режимі за допомогою  КП «ДСС».

1.3 Роздрукування електронного журналу вхідної кореспонденції наприкінці робочого дня (графи журналу заповнюються автоматично).

1.4 Роздрукування електронного журналу вихідної кореспонденції наприкінці робочого дня (графи журналу заповнюються автоматично).

1.5 Ведення електронного журналу реєстрації адміністративних справ, що надійшли з ДААС та ВАСУ.

  1. Контроль документів.

2.1 Здійснення контролю за виконанням документів (заяв на видачу копій судових рішень, заяв на видачу виконавчих документів, ухвал ВАСУ, ВСУ про витребування адміністративних справ, направлення апеляційних скарг до ДААС, запитів про надання публічної інформації, запитів народних депутатів тощо) за допомогою КП «ДСС» (заповнення контрольних карток у КП «ДСС»).

2.2 Здійснення контролю за набранням законної сили судових рішень за допомогою КП «ДСС». 

2.3 Формування списків виконаних та невиконаних документів в електронному вигляді за допомогою КП «ДСС».

  1. Електронні судові повістки.

3.1 Здійснення контролю за надісланими електронними судовими повістками за допомогою КП «ДСС».

3.2 Формування журналу реєстрації відправлених електронних повісток за допомогою КП «ДСС» (графи журналу заповнюються автоматично).

  1. Апеляційні скарги.

4.1. Ведення журналу реєстрацій апеляційних скарг у електронному вигляді (графи журналу заповнюються автоматично).

4.2 Роздрукування реєстрів передачі адміністративних справ до ДААС проводиться за допомогою КП «ДСС».

  1. Звернення громадян.

                 5.1  Реєстрація звернень громадян проводиться у КП «ДСС».

                 5.2 Здійснення контролю за виконанням звернень громадян виконується у КП «ДСС» шляхом заповнення контрольних карток про виконання звернень громадян у КП «ДСС».

                 5.3 Ведення журналу реєстрації звернень громадян здійснюється  в електронному вигляді (графи журналу про реєстрацію звернень громадян заповнюються автоматично).

Наказом керівника апарату суду від 05.12.2012 № 105 призначено працівника суду, відповідального за своєчасне внесення інформації до КП «ДСС».

 

 

  1. Кадрове забезпечення спеціалістами, працівниками, які займаються первинним обліком і складанням звітності про стан здійснення судами правосуддя (освіта, досвід роботи).

 

Відповідно до  штатного розпису, затвердженого у червні поточного року, у Донецькому окружному адміністративному суді створені 2 відділи:

- відділ аналітичної роботи та правового забезпечення;

- відділ судової статистики та звітності. 

Наказом керівника апарату суду від 08.07.2013 № 7/І-к затверджені положення про вказані відділи.

 

 

  1. Проведення підвищення кваліфікації для працівників апарату судів, які займаються питаннями судової статистики (прийняття участі у семінарах, конкурсах, заняттях, навчаннях, у тому числі кущових, стажуваннях тощо).

 

У  2013 році  для працівників апарату судів, які займалися питаннями судової статистики, щомісячно проводилися зайняття, на яких обговорювалися наступні питання:

 

Також,  систематично проводиться ознайомлення працівників суду, які займаються питаннями судової статистики, зі змінами, які вносяться до КАС України, Закону України  «Про судовий збір», Закону України «Про судоустрій і статус суддів».

З 20 по 24 травня 2013 року головний спеціаліст відділу звернень громадян та судової статистики суду пройшла підготовку у Донецькому регіональному відділенні Національної школи суддів України за навчальною програмою для спеціалістів із судової статистики апаратів судів загальної юрисдикції.

З 12 по 13 вересня 2013 року начальник відділу судової статистики та звітності пройшла підготовку за програмою для працівників апаратів судів на тему: «Методи управління в адміністративних судах», що організована Вищим адміністративним судом України у межах Проекту «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів України».  

19.09.2013 начальник відділу судової статистики та звітності взяла участь в індивідуальному навчальному практикумі «Використання систем відеоконференцзв’язку під час здійснення судочинства», який проводило Державне підприємство «Інформаційні судові системи».

 

 

  1. Аналітична робота, рівень її проведення, результати її реалізації (обговорення на оперативних нарадах, семінарах тощо).

 

Протягом 2013 року судом були підготовлені аналітичні та статистичні звіти, зокрема: статистичній звіт за підсистемою ведення інформації по судовій справі «Судова статистика» (програмне забезпечення КП «ДАС») за підсумками роботи суду за 2012 рік та 1 півріччя 2013 року. 

Також, у суді проаналізовано показники роботи суддів у  2012 році та у першому півріччі 2013 року.

Підготовлений аналіз обліково-статистичної роботи та огляд здійснення правосуддя за вказані періоди, проаналізована робота зі зверненнями громадян.

Щомісячно аналізувалися показники навантаження на суддів ДОАС, з наданням цифрової інформації до Донецького апеляційного адміністративного суду.

На виконання плану роботи суду на ІІ півріччя 2013 року були проаналізовані причини скасування судових рішень Донецького окружного адміністративного суду за перше півріччя 2013 року.

У  2013 році на виконання плану роботи суду та з метою реалізації п.2 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 16.03.2012 № 1 щомісячно вивчався та обговорювався на зборах суддів стан дотримання суддями встановленого строку розгляду адміністративних справ.

На виконання Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України «Про стан здійснення правосуддя адміністративними судами в першому півріччі 2013 року» № 10 від 30.09.2013 в частині здійснення постійного контролю за дотриманням строків розгляду справ судом були проаналізовані причини порушення строків розгляду адміністративних справ, а також причини не розгляду адміністративних справ у строки, встановлені КАС України.   

На виконання доручення ВАСУ від 24.10.2013 № 1481/12/13-13 з метою підвищення якості розгляду справ та забезпечення єдності судової практики була проаналізована практика вирішення Донецьким окружним адміністративним судом у 2012р. та 2013 р. спорів з приводу визнання особи біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, щодо добровільного повернення, примусового повернення, примусового видворення іноземця чи особи без громадянства тощо.

На виконання доручення Донецького апеляційного адміністративного суду від 09.12.2013 № 05.06/88736/13 та з метою підвищення якості розгляду справ та забезпечення єдності судової практики проаналізовано практику вирішення судом спорів з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.

Результати аналітичної роботи доводилися до відома суддів на щотижневих оперативних нарадах, обговорювалися на нарадах при керівникові апарату суду.

З метою забезпечення єдності судової практики суддями щотижнево проводиться опрацювання інформаційних листів Вищого адміністративного суду України, рішень Верховного Суду України,  роз’яснень Донецького апеляційного адміністративного суду, які містять судову практику вирішення певних категорій спорів.

 

  1. Планування роботи суду, стан виконання планів роботи. Складання та ведення номенклатурних справ, організація роботи архіву суду, роботи з речовими доказами, зі зверненнями громадян, виконання судових рішень, кодифікації законодавства.

 

З метою належної організації роботи Донецького окружного адміністративного суду шляхом визначення сукупності організаційних заходів з основних напрямків його роботи та дотримання строків їх виконання розроблено та затверджено 23.05.2013 зборами суддів (протокол № 6) Положення про планування роботи суду.

Планування роботи здійснюється з урахуванням структури Донецького окружного адміністративного суду та включає:

1.4.1. – плани роботи Донецького окружного адміністративного суду;

1.4.2. – плани роботи самостійних структурних підрозділів апарату суду;

Планування роботи суду здійснюється шляхом складання піврічних планів роботи. Планування роботи структурних підрозділів суду здійснюється щоквартально. Пропозиції до плану роботи надаються заступниками голови суду, суддями, керівниками відділів у письмовій формі.   

            Контроль за виконанням планів роботи структурних підрозділів здійснюється їх керівниками. Звіти про стан виконання планів роботи відділів заслуховуються на нарадах у керівника апарату суду. Загальний контроль стану виконання плану роботи суду здійснює керівник апарату суду. Після повного виконання запланованого заходу керівник апарату проставляє у відповідній графі оригіналу плану відмітку  про виконання із зазначенням дати та вихідного номера відповідного документа або дати виконання та номеру номенклатурної справи, в якій зберігаються відповідні матеріали, та проставляє свій підпис.   

          Стан виконання плану роботи суду за попередній плановий період розглядається на оперативній нараді суддів та апарату суду при голові суду.

Для створення єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документів за змістом та видом, відбору документів та справ на державне зберігання у суді складена номенклатура справ. Відповідальним за складання номенклатури справ є відділ діловодства та документообігу за участю архіву суду.  

Номенклатура справ на 2013 рік затверджена головою суду 07.12.2012, погоджена ЕК суду 10.10.2012 протокол № 3, погоджена ЕПК Державного архіву Донецької області протокол № 19 від 06.11.2012. Ведення номенклатурних справ здійснюється належним чином відповідно до вимог чинної Інструкції з діловодства в апеляційних і місцевих адміністративних судах та наказу Державної судової адміністрації № 168 від 15.12.2011 «Про затвердження Інструкції про порядок передання до архіву місцевого та апеляційного суду, зберігання в ньому, відбору та передання до державних архівних установ та архівних відділів міських рад судових справ та управлінської документації суду». Усі журнали суду внесені до номенклатури справ.

29.12.2012 у суді затверджено план роботи ЕК та архіву суду на 2013 рік.

Відповідно до плану роботи суду у 2013 року архівом суду приймалися номенклатурні справи від структурних підрозділів суду, здійснювався контроль за станом зберігання та правильністю оформлення описів справ постійного, тривалого зберігання та описів справ з особового складу.

Наказом керівника апарату суду від 12.03.2012 № 9/1 затверджено Положення про експертну комісію Донецького окружного адміністративного суду.

У суді забезпечено збереження архівних справ, проведення експертизи цінності справ та документів з метою подальшої передачі їх у відповідний державний архів. 

Адміністративні справи, провадження у яких закінчено, та документи щодо діяльності суду передаються в архів суду в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Організація обліку, зберігання справ та інших матеріалів в архіві суду здійснюється відповідно до вимог чинної Інструкції з діловодства в апеляційних і місцевих адміністративних судах та законодавства України.

Також наприкінці кожного року складається паспорт архіву суду.

Наказом керівника апарату №119 від 29.12.2012 призначено відповідального за роботу з речовими доказами.

Зазначеним наказом визначено порядок роботи з речовими доказами та порядок їх зберігання.

  

На виконання плану роботи Донецького окружного адміністративного суду на ІІ півріччя була  проаналізована робота зі зверненнями громадян у 1 півріччі 2013 року.

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства в апеляційних і місцевих адміністративних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 05.12.2006 № 155 (у редакції наказу Державної судової адміністрації України від 27.06.2013 № 93), Положення про організацію роботи зі зверненнями громадян у Донецькому окружному адміністративному суді, затвердженого наказом керівника апарату Донецького окружного адміністративного суду від 18.05.2013 № 6/І-к,  організована та здійснюється  робота зі зверненнями громадян та інформаційними запитами.

Станом на 01.07.2013 до Донецького окружного адміністративного суду надійшло 30 звернень, з них усі 30 – безпосередньо від громадян.

У порівнянні з аналогічним періодом 2012 року (41 заява), спостерігається тенденція зменшення кількості звернень на 11 заяв.

У ході дослідження тематики звернень громадян у І півріччі 2013 року, встановлено наступне:

-         9 звернень надійшли про надання  інформації щодо стану розгляду адміністративної справи;

-         1 скарга щодо порушення суддею Донецького окружного адміністративного суду трудової дисципліни;

-         1 про порушення законодавства «Про захист персональних даних»;

-         1 щодо труднощів з видачі судових рішень за заявою, поданою до канцелярії Донецького окружного адміністративного суду;

-         2 про порядок відводу судді;

-         3 про видачу виконавчого листа;

-         з інших питань – 13 звернень, у тому числі 1 про удосконалення умов перебування відвідувачів у приміщенні суду, 1 щодо організації суддями Донецького окружного адміністративного суду «технічної перерви» під час проведення судових засідань.

Звернення громадян, які надходили до Донецького окружного адміністративного суду, розглядалися з дотриманням термінів, передбачених   ст. 20 Закону України  «Про звернення громадян».

Усі звернення, які надійшли до суду у першому півріччі 2013 року, опрацьовані у повному обсязі. У вказаний період у телефонному режимі звернення не надходили. Випадків направлення звернень до інших організацій за належністю не виявлено.

На виконання вимог Інструкції з діловодства в апеляційних і місцевих адміністративних судах та Положення про організацію роботи зі зверненнями громадян у Донецькому окружному адміністративному суді головою та заступниками голови адміністративного суду здійснюється  особистий прийом громадян.

 Графік особистого прийому громадян розміщено у приміщенні суду. Здійснення особистого прийому обліковується шляхом внесення відомостей у відповідні журнали особистого прийому, оскільки відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 журнальна форма реєстрації пропозицій, заяв і скарг та обліку особистого прийому громадян допускається в організаціях з річним обсягом надходження до 600 звернень громадян.

 

У  Донецькому окружному адміністративному суді організована робота із запитами на отримання публічної інформації.

З метою визначення порядку здійснення та забезпечення права на доступ до інформації та відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 №2939-УІ наказом №27 керівника апарату суду від 31.05.2011  затверджено Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Донецькому окружному адміністративному суді (далі – Положення). Згідно з вказаним Положенням доступ до публічної інформації забезпечується шляхом оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації, розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті суду, розміщення  публічної інформації на інформаційних стендах у приміщенні суду, присутності запитувачів інформації на відкритих судових засіданнях, надання інформації за запитами на інформацію.

Станом на 01.07.2013 до суду надійшло 25 запитів на отримання публічної інформації, з них 14-від фізичних осіб, 11 -  від юридичних. У порівнянні з аналогічним періодом 2012 року (3 запити) кількість запитів збільшилася на 22. Тематика запитуваної інформації наступна: про рух справи; про наявність певної справи в провадженні суду; стан розгляду позовної заяви та інші. Заявникам надані відповідні роз’яснення. Також повідомлено, що отримання інформації з питань відправлення правосуддя здійснюється виключно відповідно до вимог процесуального законодавства і не є предметом регулювання Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Підводячи підсумок аналізу можна зробити висновок про те, що Донецьким окружним адміністративним судом вживаються заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, а також інформаційних запитів, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, поновлення порушених конституційних прав і запобігання виникненню таких порушень.

 

У Донецькому окружному адміністративному суді організована робота бібліотеки.

 На виконання п.4 наказу ДСА України від 18 березня 2011 року № 65 «Про затвердження Положення про бібліотеку суду» та листа ТУ ДСА України в Донецькій області 07 квітня 2011 року керівником апарату суду були затверджені Правила користування бібліотекою Донецького окружного адміністративного суду та їх копія направлена в ТУ ДСА України в Донецькій області 12.04.2011 року за вих. № 01-02/1027/2011.  Для належного обладнання бібліотеки Донецький окружний адміністративний суд не має відповідного приміщення.  

У суді організована робота по веденню систематизації нормативних актів на підставі вимог Правил обліку нормативно-правових актів законодавства та матеріалів судової практики, затверджених наказом Державної судової адміністрації України від 10 лютого 2006 року № 11. 

          З метою впорядкування роботи з обліку та зберігання нормативно-правових актів законодавства наказом керівника апарату Донецького окружного адміністративного суду від 28.12.2012 визначено відповідальну особу за збереження нормативного матеріалу суду.  

         Відповідно до п.4.1 Правил обліку нормативно-правових актів законодавства та матеріалів судової практики в місцевих і апеляційних загальних судах, органах державної судової  адміністрації, затверджених Наказом Державної судової адміністрації України №11 від 10.02.2006, вся юридична література, яка надходить до суду обліковується у Журналі обліку юридичної літератури. Журнал оформлений відповідно до додатку 4 Правил, а саме:  передбачає графи: дата надходження, назва видання, номер випуску, примітка; прошитий та пронумерований.   

Новели та змін у чинному законодавстві України систематично доводяться до відома суддів та працівників апарату суду шляхом обговорення на оперативних нарадах та розміщення нормативно-правових актів у загальній комп’ютерній мережі суду.

 

  1. Впровадження в адміністративних судах комп’ютерного забезпечення, програмно-технологічних засобів обробки та формування звітів.

Протягом 2013 року працівниками суду спільно з фахівцями ДСА України, Донецьким регіональним відділенням школи суддів України та  ДП «Інформаційні судові системи» систематично проводилася робота щодо оптимізації процесу підготовки по складанню звітності суду та приведення у відповідність механізмів побудови статистичних звітів.

         Таким чином, у версії КП «ДСС» 1.12, яка з 07.06.2013 доступна до завантаження на сервері ДП «Інформаційні судові системи» були змінені умови для рядка 13 граф 1, 8 Розділу 1.1 та додано нові умови для граф 1 - 4, 11  Розділу 3.

Для судів першої та апеляційної інстанцій додано новий тип заяви «Заява про виконання рішення, яке надійшло з іншого суду» та нову статистичну картку 2в, яка створюється на основі даного типу заяви. Враховуючи, що даний тип заяви та окрема статистична картка заводяться тільки у разі, якщо справа надходить до суду 1-ї та 2-ї інстанцій з іншого суду (наприклад, з господарського), то в шаблон 2а на рядок 12 додано нові умови для врахування даних по статистичній картці 2в.
         Також, була змінена побудова для розділу 1.2 графи 2 на п. Дата надходження:з: (Дата надходження <= Кінець зв.періоду та Дата надходження <> 0 )на:  (Дата надходження >= Початок зв.періоду та Дата надходження <= Кінець зв.періоду).

Адаптовано старі та додано нові контролі статкарток для пунктів 21 та 22.

         У версії 1.13, яка 02.09.2013 доступна до завантаження на сервері ДП «Інформаційні судові системи», виправлено умову для графи 1 розділу 2 на: (п.1 < Початку звітного періоду та п.14 = 0 або п.14 >= Початку звітного періоду та ((п.8.5 < Початку звітного періоду та вказано пп. 5.1 або пп.5.2 або пп.5.3.1 або пп.5.4 ) або (п.8.5 =0 та п.5.3.2))). В розділи 1.1, 1.2 та 2 внесено зміни по п.5.4, а саме, у графі 1 Розділі 1.1 на п.5.4 накладено додаткову умову, що п.14. та 9.3.4. повинні бути пустими.  У графі 1 Розділів 1.1 та 1.2 на п.5.4 накладено додаткову умову, що п.8.2, 8.3, 8.4, 8.8 повинні бути незаповненими та 9.3.4. - заповненим. В шаблон 2а на рядок 12 додано нові умови для врахування даних по статистичній картці 2в.

До того ж, для відображення справ 2в в шаблоні 2а, в генераторі звітів у вікні "Налаштування звіту по справам" через кнопку "Статкартки" необхідно додати номер картки 117. Змінено словесні умови для форми 2а, у відповідності до шаблону звіту.

         У версії 1.13.2, яка з 01.11.2013 доступна до завантаження на сервері ДП «Інформаційні судові системи» приведено у відповідність до Закону України від 19.09.2013 № 590-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» механізм реєстрації судового збору та побудова статистичного звіту за формою № 10 у КП «ДСС».

У версії 1.14, яка з 17.12.2013 доступна до завантаження на сервері ДП «Інформаційні судові системи» для генератору шаблону звіту за формою № 10 внесено зміни щодо відбору записів судового збору у яких вказано пільги, а «ціна позову» і «розрахункова сума» становлять нуль. У зв’язку із вищезазначеним, дані записи судового збору відображаються в графах 1, 27, 31. Також, у шаблоні звіту за формою № 10 виключено умови з граф 3 та 6 для рядків 45-49. Внесено зміни до шаблону звіту за формою № 10 вилучено рядок 50 «У разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення».

 

Висновки та пропозиції.

 

Протягом  2013 року обліково-статистична робота у Донецькому окружному адміністративному суді здійснювалася належним чином.

Для її вдосконалення необхідно:

 

  1. Постійно контролювати роботу по забезпеченню реєстрації, обліку та фіксації проходження внутрішніх документів (організаційно-розпорядчих, листів, довідок, службових записок) в автоматизованій системі документообігу суду.
  2. Систематично проводити навчання з працівниками суду, які займаються судовою статистикою, підвищувати рівень їх кваліфікації.
  3. Постійно здійснювати роботу щодо забезпечення автоматичного формування статистичної звітності суду в КП «ДСС».

 

 

Відділ аналітичної роботи

та правового забезпечення Донецького окружного

адміністративного суду