Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Донецьким окружним адміністративним судом у січні 2022 року в приміщенні суду проведено опитування відвідувачів методом анкетування.
Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 9 респондентів, 55,5% опитаних респондентів це чоловіки та 44,5% – жінки.
Більшість опитаних респондентів 44,5% є адвокатами та юрисконсультами, 22,2% опитаних представляють в суді особисто себе, 9,1% є представниками сторін.
У більшості респондентів на момент проведення опитування справи знаходилися в процесі розгляду – 63,6%, кількість респондентів розгляд справ яких завершено (винесено рішення) – 27,3%, зазначили інше – 33,3%.
Переважна більшість респондентів в цілому оцінили якість роботи суду на «відмінно» – 77,7%, оцінили на «добре» – 22,3% опитаних.
У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» – 51,8% оцінили на «5» (цілком так), 29,6% надали оцінку «4» (швидше так), 11,1% опитаних відповіли «3» (більш-менш), 7,5% відповіли «2» (швидше ні).
Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді» більшість 77,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 22,3% – оцінку «4» (швидше так).
Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 66,7% – на «5» (цілком так), 33,3% – на «4» (швидше так).
У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду – 66,6% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 11,1% – оцінку «4» (швидше так), 22,3% надали оцінку «1» (цілком ні).
На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні – доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи?» 81,4% надали оцінку «5» (цілком так), 18,6% – оцінку «4» (швидше так).
На питання «Дотримання строків судового розгляду», оцінку «5» (цілком так) надали – 63,9% опитаних, 25% респондентів оцінили та «4» (швидше так), 8,4% опитаних відповіли «3» (більш-менш) та 2,7% опитаних надали оцінку «1» (цілком ні).
Показник «Сприйняття роботи судді» досить високий – 86,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 11,1% – надали оцінку «4» (швидше так), 2,2% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш).
На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 55,4% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 22,3% надали відповідь «4» (швидше так), 22,3% опитаних надали оцінку «3» (більш-менш).
Аналіз відповідей респондентів стосовно враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями свідчить про те, що 53,8% від загальної кількості опитаних респондентів вважають, що враження кращі, ніж очікували; 46,2% опитаних зазначили, що враження відповідають очікуванням.
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
ВСЬОГО |
9 |
0 |
0 |
0 |
2 |
7 |
0 |
4,8 |
За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду становить 4,8 за 5-бальною шкалою. Загальна оцінка вимірів якості знаходиться на високому рівні задоволеності громадян, який є прийнятним і таким, що наразі не потребує заходів щодо вдосконалення роботи суду.